Koolhydraten die goed zijn of die je toch beter kan vermijden

Koolhydraten die goed zijn of die je toch beter kan vermijden

Wil je weten welke koolhydraten van voedingsmiddelen er zijn die je wel of niet mag eten? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Hier hebben we enkele ergste koolhydraten bedacht die een persoon beter niet zou moeten eten en deze worden hieronder vermeld. Dus, doorloop de lijst en weet wat de ergste koolhydraten zijn die u kunt hebben.

Lijst met de slechtste koolhydraten die je beter kan vermijden

Frisdranken

Frisdranken bevatten duidelijk geen voeding en het drinken van deze suikerhoudende dranken zal niets goeds voor je doen voor je lichaam. Het verhoogt eerder uw zwaarlijvigheid, gezondheidsproblemen en laat uw tanden rotten. Als je al deze kwaaltjes wil vermijden, kan je er dus beter blijven en als je dorst hebt, drink dan water dat gezonder is voor je gezondheid en het is zelf heel wat goedkoper. 

Zuivelproducten met een hoog lactosegehalte

Dit is weer een slecht koolhydraatrijk voedsel. Melk en andere zuivelproducten zijn rijk aan verzadigde vetten en u moet deze vermijden als u wilt afvallen. Schakel liever over op niet-vette van magere zuivelproducten. Maar je kunt nog niet veel aan de niet-gezonde dingen in deze zuivelproducten bevatten, omdat ze runderhormoon bevatten. Dit kan tot verschillende gezondheidsproblemen leiden. Het is dus beter dat u het volledig vermijdt.


Bagels

Bagels zijn broodjes met een gat erin maar vele denken dus dat deze donuts zijn maar dit is dus niet waar. Donuts worden gefrituurd en bagels niet. 
Bagels enorme hoeveelheden hoeveelheden toe aan je lichaam en dit zijn de ergste koolhydraten die je ooit hebt gegeten en zelfs buiten hun caloriegehalte zijn ze voor je. Omdat het is gemaakt met geraffineerd wit meel, zult u aankomen en het is ook gekoppeld aan diabetes type 2 en hartaandoeningen. Het is moeilijk om het gewicht te verliezen dat verkregen wordt door het eten van deze bagels.

Er zijn veel andere slechte koolhydraten die u in het algemeen eet. Maar om gezond te blijven, eet je beter onderstaande koolhydraatarme voedingsmiddelen.

Koolhydraatarm dieet dat u beter kunt eten

Er zijn veel onbewerkte, echte en koolhydraatarme voedingsmiddelen die u aan uw dieet kunt toevoegen om te vallen en fit en gezond te blijven. Wil je de lijst met die koolhydraatarme voedingsmiddelen weten? Zie dan de volgende lijst.

- Als het gaat om niet-vegetarische producten, vooral vlees, kun je rundvlees, varkensvlees en vele anderen eten, maar grasgevoerd vlees is de beste optie.

- Onder vissen worden forel, zalm en andere vissen beschouwd als koolhydraatarm voedsel. Maar de goede optie zou de in het wild gevangen vis zijn.

- Eieren die rijk zijn aan omega-3 of gekweekte eieren kunnen als koolhydraatarm voedsel worden ingenomen.

- Wortelen, spinazie, broccoli en andere grafische groenten zijn het beste voedsel om te eten.

- Als het om fruit en noten gaat, kun je peren, appels, aardbeien, amandelen, zonnebloempitten en nog veel meer eten, maar dan in kleine hoeveelheden.

- Oliën zoals kokosolie, levertraan en boter zijn goed om te hebben, maar niet in grote hoeveelheden.

Dit zijn de slechtste en koolhydraatarme voedingsmiddelen en diëten die u kunt eten. Neem dus de hele lijst door en volg ze dienovereenkomstig als u op zoek bent naar de slechtste koolhydraten.